четвртак, 27. март 2008.

Pravila ponasanja za vreme prijemnog ispita

PRAVILA PONAŠANJA

Za vreme kvalifikacionog ili drugog ispita


1.Pažljivo čitati uputstvo i zadatke,da bi se što bolje shvatio problem.
Dobro shvatanja zadatka je prvi uslov uspeha.
2.Uraditi plan i izabrati metod rešavanja zadatka,ako je problem složen.
3.Raditi brzo i tačno,jer su brzine i tačnost dva najvažnija kriterijuma uspeha u svakom poslu,pa i u učenju i ispitu.
4.Prvo treba rešavati lakše zadatke zatim i teže,ako je to uputstvu dozvoljeno.
5.Odgovore-rešenja zadataka treba upisivati i onda ako ne postoji potpuna sigurnost u njihovu tačnost.Ovo pravilo je prihvatljivo samo ako nisu predviđeni kazneni poeni za neuspeh.
6.Ne smeju se odgovori upisivati bez razmišljanja,kao na lutriji,nagađanjem.
7.Strogo se pridržavati uputstva,jer ona vode većem uspehu.Služiti se lukavstvom je opasno.
8.Odgovore-rešenja upisivati na određena mesta rečima ili brojevima,čitko,na estetski način.
9.Od početka do kraja ispita pokazati upornost,ne predati se,ne popustiti i ne odustati.
10.Posvetiti dovoljno pažnje svim zadacima,ne samo prvom,ili nekom drugom,ili poslednjem.
11.Raditi sa namerom da se zadaci urade kvalitetno,u zadovoljavajućem obimu i na vreme.
12.Rešavati zadatke sa pažnjom,sa dosta koncentracije,biti svestan onoga što treba uraditi.
13.U toku pripreme za ispit gradivo treba obnavljati,preslišavati se bez knjige.Preslišavanje treba da bude više od čitanja.
14.Pridržavati se pravila neprekidne samokontrole rada u toku kvalifikacionog ispita.Kontrolisati-

a) Da li je dobro shvaćeno opšte uputstvo i određeni zadatak
b) Da li je dobro oređen pravac u kom treba tražiti rešenje
v) Da li je pravilno i dobro odabran metod rešavanja zadataka i plan rada
g) Da li je konačno rešenje dobro uobličeno i ispravno
d) Da li su u međusobnom skladu-shvaćeno uputstvo zadataka,pravac rešavanja zadataka,metod reda i konačan rezultat
đ) Da li je u redu estetska i tehnička strana rešenih zadataka